Deo Krystal Purity Vision: Mini recenze

 

Deo Krystal je čistě přírodní deodorant, který tvoří minerální sůl zvaná jako kamenec. Je bez parfemace, takže vhodný jak pro muže tak pro ženy a je vhodný i pro alergiky. Dají se sehnat, ale už i s vůní. Je nutné si však uvědomit, že je to deodorant- tedy neultralizuje zápach potu.
 Jeho používání je jednoduché stačí ho navlhčit vodou a po použití opláchnout a utřít. 
 Nezanechává skvrny na oblečení což vidím jako velké plus, pokud ho tedy doslova nevymočíte ve vodě. (To se přiznám, že už tak výhodné není a fakt se to lehce může stát.) 
Doporučuje se používat ráno, ale není problém ho použít i během dne. Zkrátka vždy když potřebujete. Na druhou stranu to vidím lehce jako nevýhodu. Pokud se potřebuji zrovna někde natřít, kde nemám k dispozici umyvadlo je to menší nevýhoda oproti ostatním. Totiž když jedete někam na výlet, kde se potíte a chcete se natřít a nemáte po ruce umyvadlo například. 
Za sebe musím říct, že jsem zjistila, že jsou chvíle kdy mi funguje a kdy ne. Zatím jsem nepřišla na to čím je jeho funkce ovlivněná. Slibuje dlouhou výdrž až 24 hodin, přiznám se že mi to nedává ani normální deo, takže mu nemám za zlé, že to taky nedává ( asi mám divný pot, ale občas se umývám na 2x). Daleko více mi sedí v tekuté formě s eo jako deo sprej. (Stačí ho rozpustit.) 
Vyhovuje mi daleko více nejen samotná aplikace, ale také to, že si do něj můžu přidat Eo. 

Kdybych to tedy celé měla shrnout do jednoho:
+ Vydrží opravdu dlouho, pokud ho nebudete opravdu hodně máčet ve vodě.
+ Vzhledem k tomu kolik vydrží je samozřejmě výhodou i cena.
+ Je bez parfemace.
+ Díky jeho balení se spotřebuje celý.

- Přiznám se , že jeho balení je prostě dělané tak, aby se dal použít celý, na druhou stranu však pokud už má něco za sebou úplně v tom kalíšku nedrží a hýbe se.
- Další věc se kterou je třeba počítat, že jakmile schne jsou pod ním krystalky. A je potřeba ho nechat pořádně vyschnout.
-Pokud se potřebujete natřít potřebujete vodu, tu ve chvíli kdy někam jedete ne vždy musíte mít a taky budete mít v tašce ty krystalky viz nevýhoda výš.

              A co vy? Jaký přírodní deodorant používáte? Dáváte přednost tuhé formě či spreji?

Komentáře