Představení: Ateez

 Zdravíme Kulíšci! Po delší době jsme si pro vás připravili novou rubriku ve které vždy bude tématem nějaká skupina . Hodíme vám k ní malé info, které nás třeba samotné zaujalo + nějaká ta alba a songy, které jsou za nás top. // To jen okrajově o co v této rubrice půjde 


Dnes jsou to Ateez 



                                                    Instagram       Twitter          V Live     Tik Tok 

Malé info v kostce:

Ateez debutovali 24. října 2018 s písněmi Treasure a Pirate King. 

V roce 2019 podepsali smlouvu s Americkým RCA Records. 

Skupina se skládá z 8 členů - Seonghwa, Hongjoong, Yunho, Yeosang, San, Mingi, Wooyoung, Jongho. 

Fandom se nazývá Atiny. 

Doposud vydali 17 alb, získali 6 ocenění. Maknae skupiny je Jongho. 


Alba která doporučujeme: 

Dreamers ( 2021) 

veškerá Treasure ep. 1-3 


Songy které stojí za to:

// Museli jsme vybrat jen pár, protože kluci mají boží opravdu většinu. 




Náš názor:
Sae
Kluky mám moc ráda, jejich songy jsou parádní. Získal si mě Wave, ale taky Wonderland, kterej je fakt úžasnej. Musím říct, že kluci sice nejsou moje číslo 1 za to patří k oblíbencům. Určitě mám v plánu pořídit i Alba, protože jejich tvorba je fakt parádní. Tuším že kluci vystupovali v soutěži (Mnet K pop) a teda musím říct, že jsem litovala jejich druhého místa, protože vystoupení s Wonderland bylo boží. 

Misaki 
Ateez jsou moje top skupina, mám od nich ráda všechny songy, nelze vybrat jen jednu... 


Komentáře