Shein Recenze

července 22, 2021

 Ahoj všichni, po delší odmlce se konečně zase hlásíme a dnes s nákupním článkem o Shein. 

Určitě už jste o této stránce slyšeli. Prodává se zde spousta krásného oblečení za slušný peníz. Samozřejmě ano je to Čína jak jinak a pokud vás zajímá nějaká modní udržitelnost určitě nepočítejte, že vám nějaká věc vydrží x let. Spíše se jedná o kousky na nějakou dobu, které vypadají hezky a po čase se seperou, vytahají.... Nemám však odzkoušenou kvalitu takže zda to takto vážně je vám neřeknu. 


Co se týče samotného Shein, tak máte možnost zvolit Evropu. Tudíž po zavedení dph byste neměli nic platit pokud se vlezete do nějaké hodnoty kvůli cla. To si doporučuji pozjištovat. Každopádně pokud je věc v Eu a dopraavuje se z Eu neplatí se dph, které by se mělo začít v budoucnu platit na vše. Balík měl být doručen 23-26.7 a přišel 20.7. Objednávala jsem 11.7 což je 9 dní. Dle mého je to fakt pěkná doba dodání. Neměla jsem zaplacenou žádnou extra dopravu. A přivezlo to PPL. 


Jinak hned ze začátku při registraci dostáváte kupony. Nad 19 euro máte zdarma dopravu a neplatíte tedy nic navíc a pokud navíc použijete pointy, které zprvu dostanete za ověření e-mailu naskočí vám tak taky nějaká sleva, třeba o euro dolů. Následně pointy získáváte za nakupování, recenze apod. A fakt se to vyplatí. Co se týče samotných cen, záleží co kupujete. Určitě vás vyjdou levněji šaty než mikina. Třeba šaty seženete už za 150 kč a mikina se pohybuje okolo 230 kč +. Přirovnala bych to cenově asi spíš k Pepku. 


Ještě k těm cenám bych ráda doporučila aplikaci do telefonu jelikož mi normálně na pc nešlo naklikat slevu a když jsem si věci zobrazila v aplikaci v mobilu tak se cena dost lišila. Takže dle mého to bude mít podobný princip jako ali. Kdy při aplikaci jsou ty věci o něco levnější než na pc. A opravdu je tam rozdíl třeba 3 eura. Taky je aplikace daleko přehlednější a lépe se s ní pracuje. 


Ted už k samotnému nakupování. Věci , které přijdou dojdou vždy v pytlíčkách. Já osobně je používám dál při cestách (na boty, šampony, špinavé prádlo- chápeme se že?) . Takže mi upřímně nevadí, že věc přijde takto zabalená. Určitě doporučuji přečíst si recenze od zákazníků, jelikož jsem původně chtěla vzít větší velikost a jsem ráda, že jsem si četla recenze a koupila si svou velikost. Oblečení sedí perfektně, kvalita materiálu je taky fajn- doporučuji si pročíst z čeho daná věc je pro vaší představu. Vždy je to vypsané u každé věci jen je potřeba si to rozkliknout. Jediné menší mínus je asi to, že pokud máte věc u které jde špatně poznat kde je předek a zadek tak to chvíli budete hledat, protože v zadu nejsou žádné lístky. :D Což je na druhou stranu výhoda, protože vám nikde nebude nic vykukovat. 

A tady přikládám foto šatů pro představu obrázek vs realita.



Za sebe tedy říkám, že jsem velice spokojená a opravdu mile překvapená. A určitě to není má první ani poslední objednávka. 

Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.