Bias challenge den6- Bias predebut

 

Sae: Přiznám se, že nejdéle sleduji skupiny jako Big Bang, Super Junior a Shinee. Znovu tedy vybírám Jonghyuna, protože společně se Shinee mě uchvátil v tu dobu asi nejvíce... Mimo to nejvíc jel asi Lucifer to byl song, kterej musel znát každej a slyšela sem ho nejmín 5x za den. :D Někdy si říkám, že bych to vzala zpět až teda na smrt Joghyuna... Moc se mi  líbí že Shinee na něj nezapomněli ani v Atlantis a naznačují jeho místa, protože dle mého názoru k nim stále patří a je jejich součást. O to víc chápu jak je to musí bolet a nejen je. 


Misaki: Konečně bias z BTS, Namjoon. BTS mě dostali do kpopu a jako první mě zaujal Namjoon, u kterého jsem i dodnes zůstala. Proto jsem zde hodila jeho fotku z jeho začátku, jelikož i on byl muj začátek. 



Komentáře