Uncontrollably fond (2016) - recenze

Drama - Uncontrollably fond
Země - Jižní Korea
Počet epizod - 20 epizod
Žánry - Komedie, Drama, Melodrama, Tragédie, Romance
Kde? Netflix, Kissasian.... (obojí je bohužel pouze v angličtině)

Slavný herec a zpěvák, který se jednoho dne dozvídá, že mu zbývají tři měsíce  života. Znovu se střetává s osobou z minulosti, která pracuje jako producentka. Budou spolu pracovat na jeho dokumentu. Změní se jejich city za půl roku a zvládnou obnovit jejich vztah z minulosti?

Můj názor

Postavy - Podle mě vybraní herci nemohli být lepší. Každá postava byla v něčem speciální i přesto, že jsem některé ze srdce nenáviděla. To je například hlavní hrdinka No Eul. Nenáviděla jsem na ní jak se chovala k hlavní postavě a dělala ze sebe pořád chudinku, přitom tam občas o ni vůbec nešlo. Jinak hlavní hrdinu jsem si na milion procent zamiloval, vlastně i díky této dramě se stal Kim Woo Bin mým neoblíbenějším hercem. Roli zahrál vážně úžasně, ale to samozřejmě i hlavní herečka. Jen její charakter se mi tolik nezalíbil. Každá postava v dramě sehrála velikou roli a celkově ji zvládli úžasně.

OST - Tady to asi nebudu moc obkecávat. Jednoznačně ost je chytlaví ale hlavně se do dramy hodí a dokáže vytvořit ve správné chvíli správnou atmosféru. Taky jsem velice ocenila, že Kim Woo Bin do dramy nazpíval myslím, že dvě písně. Do dnes si nedokáže pustit nějaké songy, protože si potom na vše vzpomenu a psychicky to reálně nezvládám. Má nejoblíbenější píseň ze všech není popravdě ani korejská a to je Golden love - Midnight youth. Pouštěla jsem si ji ještě dobrý půl rok po zkouknutí dramy, protože byla tak nádherná. Jinak z korejských kdybych si měla vybrat to jsou dvě: Kim Na Young - Say Goodbye a Suzy - Ring my bell.

Děj - Už to bude asi rok možná rok a půl, co jsem tuto dramu poprvé viděla a od t3 doby jsem zkoukla spouuuuuustu dalších. Stále ale patří mezi mé srdcovky. Přiznám se, že patří do mé top 3 (Angel's last mission: love, Time a Uncontrollably fond). Pokud milujete dramy, které budou plné sladkých chvilek ale i plno smutných, u kterých vám bude rvát srdce se na ně pouze koukat.... Tohle je ta pravá drama pro vás. Neustále jsem brečela a jako milovnice Joon Younga nenáviděla každičkou osobu, která mu jen skřivila vlásek. A ten konec? To už byl můj konec. Skrz dramu se dozvíte o všech vztazích a jejich problémech, dokonce i o mateřském a otcovském vztahu a o tom, jak dítě chce na své rodiče zapůsobit, což si myslím, je velice důležité téma a hraje v dramě i životě velkou roli.

POZOR MOŽNÝ SPOILER!!!

Myslím, že už jste poznali, že dramu rozhodně doporučuji, takže pokud nad ní někdo přemýšlíte rozhodně neváhejte. Nebudete litovat. NAKONEC tu ještě přidávám píseň od Kim Woo Bina - A picture in my head. 💜💜