K pop challenge den 30: K pop idol s nejúžasnějším úsměvem očí

 


Aneb at žijou překlady a ano máme tu poslední den a to ten nejtěžší...

Sae: No bylo to těžký vybrat...  a dokonce mě svědomí donutilo vzít můj závěr zpět... :D 


Mimochodem při této příležitosti jsem si vzpomněla i na Jonghyuna... ráda bych tedy tímto chtěla napsat, že stále na něj vzpomínáme jako na úžasného člena Exa s úžasným hlasem... Nechť je mu země lehká a už ho nic netrápí... Taky vás mrzí kolik životů bylo vzato kvůli nátlaku na idoly? Je smutné kolik mladých a talentovaných lidí si bere život kvůli tomuto. Myslím, že je potřeba lidem připomínat , že i idol má nějaké to právo mít prostor pro svůj osobní život. 

Misaki: Nezmiňuji ho tu poprvé a ani naposledy. Tahle osoba pro mě znamená více než jakákoliv jina´á i přesto, že ho znám pouze přes písně a internet. Tou osobou je Kim Hanbin. Hanbin je pro mě osoba, která mi vždy dokáže pomoct, i když ho neznám a on ani neví, že existuji. Vždy mě dokáže namotivovat díky tomu, jak je pracovitý a jaký je perfekcionista. Vážně je to ta nejúžasnější osoba na tomhle světě a je mi líto, co se kolem něj dělo, ale přeji mu hodně štěstí do nových začátků. Věším, ale že už pro něj bude jen lepší a lepší, jelikož to je to, co si zaslouží. 💜









Komentáře