Top letní dramy

Dnes pro vás máme článek s doporučením na letní dramy. Budou tu vypsané nejen filmy, ale také seriály. Vzhledem k tomu, že máme léto se vám tento seznam bude třeba hodit. ;) 

Diary of Tootsies (2016) poster

Mé stále nejoblíbenější drama u kterého by mi nevadila ani 3.série přesto, že už má dvě a film k tomu. Přátelé pokud vám nevadí LGBT komunita a už vás nebaví jen romantické slaďáky tak tohle je právě něco pro vás. Příběh pojednává o 3 gay přátelích a jejich kamarádce lesbičce. Zažívají nejen smutné strasti života, ale taky se u tohoto šíleně nasmějete. A ano řeší se tam vztahy, takže chvílema je tam i nějaká ta romantika, ale především jde o to se zasmát. 

Just One Bite (2018) poster

Tento kousek jsem vybrala, protože se v něm jedná hlavě o jídlo a kdo by neměl rád jídlo? Opět jsou dvě série cca 14 min. Takže příběh plyne v klidu... Tentokrát se setkáváme se třema kamarádkama, které řeší vztahy... Ovšem opět aby toho nebylo málo se slušně zasmějete.. 

The Boy Next Door (2017) poster

A do třetice všeho dobrého a úsměvného. Tentokrát mám pro vás kousek opět s velkou dávkou vtipu. Tentokrát se však bude jednat o lehce BL kousek. Aneb jak to dopadne , když klukovi vedle vás vyhoří byt a vy si ho k sobě nastěhujete? Ano čirou náhodou jsou hlavní aktéři v tomto kousku vždy viděni v tu nejméně vhodnou chvíli. Zkrátka kousek u kterého nedoporučuji jíst ani pít jak budete prskat co chvíli smíchy. 

When My Love Blooms (2020) poster
Původně jsem tento kousek dropla, ale rozhodla jsem se mu dát šanci a dobře jsem udělala. Tentokrát už se jedná opravdu o romantický slaďák ve kterém potkáte pár, který spolu randil a chodil za svých mladých let. Tedy zažil spolu svou první lásku. Bohužel nic netrvá věčně.Ovšem jak to dopadne když se tento pár setká po letech znova?  Za mě opravdu krásný, romantický kousek...

Ouran High School Host Club The Movie (2012) poster

Pokud jste tohle viděli jako anime- ano opravdu je i drama tuším 12 dílů? Ovšem ten film přátelé... Ano ano já vím, hraje v něm hlavní roli klub ve škole, který dělá společnost mladým dívkám... Ovšem co se stane, když do takového klubu proklouzne dívka převlečená za chlapce? Spousta zábavy  a mnohem víc vás čeká v tomto filmu. Takže pokud jste stejně ulítlí nebo na podobné vlně tak určitě doporučuji... 

The Untamed (2019) poster

To bych nebyla já, abych to neprocpala i sem. Přiznám se, že tento seriál je z těch Čínských za mě naprostá topka a jen tak něco se mu nevyrovná...  Wei WuXian a Lan Zhan dva žáci klanů, kteří se setkávají při kultivačním tréninku a od té doby spolu zažívají spoustu dobrodružství...  Víc vám psát zlatíčka nebudu, protože bych se rozepsala a ehmm... řekněme, že pokud máte rádi wuxia a máte čas na 50 dílů + film a speciál, pak utíkejte koukat. Mimochodem občas vám málem vyhrkne slzička do tváře.... A pak napište jestli jste konec očekávali nebo vás překvapil...A koho vám bylo líto nejvíce?

Orange (2015) poster

Překrásný příběh(film), který si zde své místo dle mého opravdu zaslouží...  Jak to dopadne, když vám vaše já napíše dopis ve kterém by byl seznam věcí, které jste udělali a litovali jich? Hlavní hrdinka- Naho se díky tomu rozhodne vzít osud do vlastních rukou a některá svá rozhodnutí udělat jinak- lépe. Moc krásný a zamilovaný příběh. 

Some More (2018) poster

Opět krátká záležitost, ale léto tam přeci jen hraje hlavní roli. Unavený životem a prací si Dong Soo bere volno a vydává se kolem na dálkovou jízdu. Neštastnou náhodou si však zraní nohu a vyhledá pomoc na nedalekém statku...   Neříkám, že je to umělecký kousek, ale rozhodně doporučuji... 

The Moment (2020) poster

A protože jsem se s tipama na Bl rozjela už s nima končím touto krátkou... Slibuju! Opět i v tomto příběhu hraje hlavní roli dovolená. Tentokrát se na ní vydá veterinář , který cestuje aby si oddechl od lásky... To ještě netuší co vše se na něj chystá a koho tam nepotká... Přiznám se naštval mě konec, ale na druhou stranu kdo ví co bylo potom... ( Pokud vám nevadí špatné konce doporučuji Method... ale konec je vážně na ťafku...)

Love Buzz (2019) poster¨

Love Buzz
Klučina cestující v čase, aby potkal svou "mámu" a ujistil se, že se zamiluje do jeho otce... To však ani jeden z nich netušil co se vlastně stane... Hezký romantický kraťas.. Doporučuji. Přiznám se, že jsem se bála špatného konce ke kterému to lehce svádí, ale můžu vás ujistit , že ufffff.
Drama začíná a většinu času se odehrává na zájezdu ve Francii. Příběh je vážně vtipný. U tohohle drama jsem se zasmála jako jen u pár. Vážně nudit se nebudete. Jinak je to romantika, ale vážně pěkný příběh, který stojí za zkouknutí. Plus má 12 dílů, což není moc.

Tohle drama úplně zbožňuju. Opět romantika (předem říkám, že u mě moc jiného než romantiky nenajdete XD). Má krásný příběh a obsahuje dostatek vtipných, ale i smutných scén. Navíc Yoon Kyun Sang, který zde hraje hlavní roli, je jeden z mých nejoblíbenějších herců a můžu vám říct, že svou roli zahrál úplně bezvadně. Jinak příběh je o muži mající fobii z "nečistoty". Vlastní uklízecí firmu, ve které začne pracovat nová pracovnice. Ta je úplný opak ho, je nepořádná, nemyje se apod... No a pak už to znáte
... Hodně se mi i líbí jak dokázali tu jeho mysofobii vyobrazit.

Někteří z nás už čekají na druhou sérii a jiní neviděli ani tu první. Pokud patříte do té druhé skupiny a přemýšlíte na co přes léto koukat, určitě si zapište do seznamu Love alarm. 8 cílový příběh o hledání lásky pomocí aplikace jmenné love alarm, která vám ukáže v určitě metrové vzdálenosti zda vás někdo miluje. Drama mě zaujalo nápadem a jsem zvědavá jak dopadne druhá série.

Vážně oblíbené drama i přesto jsem ho tu musela dát. Děj se točí kolem vojáka a doktorky, o tom jak se jejich cesty kříží atd... Myslím,  že spousta lidí ho už viděla, ale pro jistotu pro ty, co neviděli to tu dávám.

Krátké drama o dívce, která se stane chlapcem a musí chodit do školy pouze pro chlapce. Dokazuje, že u lásky nezáleží na pohlaví, ale na tom zda toho člověka opravdu milujete.

Drama je ze školního prostředí i přesto se mi zde ale hodí. Dívka, která kvůli okolí podstoupila plastickou operaci a přichází na školu, kde najde své štěstí. Bude muset ale projít různými trablemi. Drama jsem viděla už několikrát a stále mě neomrzelo.

Dokoukáno nedávno a vážně lituji, že jsem ho nezkoukla už dříve. Drama vypráví o dívce trpící srdeční chorobou, která zjistí, že se nachází v manze a navíc, že je pouze nějaká vedlejší postava. S touto informací se snaží stát hlavní postavou a vytváří svůj vlastní osud.

Na konec nesmím vynechat mého oblíbence, kterého bych doporučila vždy a všude. Drama je o baleríně, která kvůli nehodě oslepla a přerušila svou kariéru a o anděli, který se má vratit do ráje. Ten ale zachrání tuto divku před smrtí a kvůli tomu se musí vypořádat s trestem, který mu byl dán. Tenhle příběh mě dostal až ke kolenům. S čistým srdcem vám můžu říct, že jsem bulela od první epizody až po tu poslední. Vážně tohle je hotová dokonalost.


Které drama vás nejvíce oslovilo? A které zde podle vás chybí a mělo by zde být? Určitě se podělte se svým tipem. :) 

Komentáře

Okomentovat