Moje K pop sbírka

Znáte ten pocit, když jste něčeho fanouškem na tolik, že prostě potřebujete alespoň jednu věc s danou kapelou / anime etc..? Jo tohle máme poslední dobou taky, je pravda, že toho není moc, ale postupně se nám ta sbírka rozšiřuje a celkově by mě zajímalo kam až se dostanem třeba za rok. :D Nu což prozatím alespoň nějaké to málo. :D 

Sae: Přiznám se, že většina je z Ali a nebo i z druhé ruky z K pop bazaru. Nejvíc věcí mám samozřejmě s Bts, ale tím ještě nekončím. Ráda bych rozrostla sbírku o Ateez kartičky, army bomb a mikinu BTS.Momentálně mám největší radost z kšiltovky Team Wang. Ráda bych i víc merche s BT21 - především s Mangem a Koyou (pár věcí už mám ). Uvažovala jsem i nad dívčí skupinou, ale tam bych brala originál. Bohužel jako jediná co bych chtěla mě napadla Twice. Tak uvidíme do budoucna. :) Přiznám se, fotila jsem to na 2x, protože mezitím mi došla kupa věcí.:D



Omlouvám se za velkou fotku, ale pořád bojuju s velikostí fotek jednou mi přijdou malé a pak zas moc velké... Obal bych brala ještě Hope world , takže ano nejspíš ho ještě vemu.


Monsta x sešit (naprosto boží ani se neptejte kolik stál :D ), složka s Mangem, pouzdro s Koyou ( jo je jak prase takže ehm omlouvám se už je čistý...) a propiska. 

Omlouvám se za skvělou kvalitku, ale ehm... 


Triko Monsta x ( z ALi, kvalita nic moc, ale stačí), kšiltovka Team Wang (naprosto boží aneb když si socka a chceš něco s Team Wang) a rouška BTS ještě čekám druhou roušku J Hope. 

A jako poslední věc jsou kartičky.... Bohužel se celá sbírka na jednou nevešla tak aspoň takto. :) 



Kdyby vás něco zaujalo klidně napište ráda hodím link. Sestra se měla k článku původně přidat, ale po zvážení, že toho zase nemá tolik sem tedy článek sepsala sama. :) 




Komentáře