K pop challenge den 23:Fotka idola o kterém si myslíte že je nedoceněný


A máme tady další celkem složité téma.... 

Sae: Tohle je hoooodně složitý...  Ale podle mě je to RM z Bts ten mě tedy napadá jako jediný i když abych to vysvětlila... Ano je pravda, že je RM leader, ale přijde mi, že mu nedávají tolik prostoru jako ostatním členům. Samozřejmě je to třeba jen můj pocit či si řeknete , že se mi to jen zdá i to je možné. Ale zkrátka mám pocit, že by si občas také zasloužil být vidět více. A ano měla být fotka, ale dala jsem gif no není tam cute?

Bts Rm GIF - Bts Rm KimNamjoon - Discover & Share GIFs | Kim ...

Misaki: Možná budete mít jiný názor, ale za mě je to Jinho - Pentagon. Přijde mi, že jeho zpěv si zaslouží více ohlasů, protože umí tak nádherně zpívat, prostě WOW. 


Komentáře