Nej písně z k-dram ( ženská verze )

Tak a je tu konečně ženská verze mých oblíbených písní z k-dram. Opět jsem si jich tu pár připravila. No pár. Podle toho, jestli berete kolem 15 pár. XD. Raději pojďme konečně na to. (Opět nejsou seřazeny podle oblíbenosti)

1. Hyolyn - Become each other's tears
Tahle píseň je z dramy Hwarang. Kde si zahrál Taehyung. Pokud jste neviděli, musíte. Je to plně vtipných, ale i smutných, srdce rvoucích, scén. A přesně taková je tahle píseň. Je strašně, ale strašně smutná a vždy když mám své chvilky si ji pouštím.


2. Davichi - sunset
Tahle píseň je z dramy Crash landing on you. A musím říct, že ta drama je úžasná a ty písně k tomu. DOKONALOST. Davichi mám strašně ráda a ještě tu alespoň jednu píseň od ní uvidíte. A všechny jsou nádherné a její hlas tu dokonalost doplňuje.



3. Punch - done for me 
Tahle píseň je ohromně zvláštní a tajemná. A přesně proto, ji mám tak ráda. Jinak je z dramy Hotel Del Luna. Nevím proč, ale vážně mi to té dramy sedí. Příběh je stejně zvláštní a tajemná jako tato píseň. Já můžu jen žasnout.



4. Yuji - Always
Tahle píseň je nádherná. Miluju jaká je pomalejší a ten zpěv je nádherný. Drama se jmenuje The forest. Ještě tu bude jedna píseň z téhle dramy. Není to dlouho, co jsem na ni koukala, ale nevím proč, ale strašně mě zaujala. A ty písně. Nemám slov. Pokud jste neviděli, běžte se kouknout. Příběh i písně jsou TOP. 



5.  Yoon Mirae- A world that is you
Drama The legend of the blue sea. Popravdě tuhle píseň už tolik neposlouchám. Poslouchala jsem ji HODNĚ dříve, ale pořád patří k top seznamu. A myslím si, že jen tak ji nenahradím.



6. Davichi - Today I miss you
A je tady. Nakonec jsem zjistila, že tu bude více písní ne z dvě od Davichi. XD Takový menší Davichi speciál. XD Ka to nedělám schválně, ale když ona je královna s tim jejím hlasem. XD Jinak píseň hrála ve While jsou were sleeping. Pokud jste viděli, budete souhlasit, že scéna, kde sněží je nádherná. Ooo



7. Suzy - I love you boy
Je ze stejné dramy jako předešlá píseň ( While you were sleeping ) Všimla jsem si, že tu nemám moc různých dram. Spíše jen pár a od nich mám několik písní. XD Jako viděla jsem jich dost, ale nevím tyhle mi zůstaly.


8. Lyn - Back in time 
Abych pravdu řekla, tuhle dramu The Moon embracing the sun teprve plánuju zkouknout. Na pisnicku jsem narazila náhodou, ale strašně mě zaujala.



9. Yoon Mirae - Always 
Vždycky když poslouchám tuhle píseň, naskočí mi vzpomínky spojené s tou hudbou i dramou. Pokaždé mi vytvoří úsměv na tváři. Kdyby ste nevěděli je z Descendants of the sun, ale to snad zná každý tuhle dramu, i když ji neviděl.



10. Davichi - This love
Opět je to tady. XD Davichi už tu párkrát byla a drama ( Descendants of the sun ) tu teď taky byla. Vždy když poslouchám tuhle písničku, vyskočí mk do hlavy přezpívaná verze z show I can see your voice. XD 



11. Gummy - You are my everything 
Doufám, že to je poslední píseň z Descendants of the sun jinak to je spíše Davichi a Descendants of the sun edice. XD Ale na mou obranu, to není má chyba. Nevím proč má ta drama tak dobrou hudbu. XD



12. Savina & Drones - Glass bridge
Dramu, z které je píseň ( The bride of habaek/the water god ) se mi moc nelíbí. Nevím proč, ale tolik mě nezaujala, ale tahle píseň za to ano. Když se cítím, že už nic nemá smysl, musím si pustit tohle. Nebo když potřebujete všechno, co v sobě držitel pustit ven. Takhle bych ji popsala. Jinak to snad ani nejde.



13. Davichi - It's alright, it's love
Tohle by mohla být poslední píseň od Davichi dneska. XD U téhle písně miluju hlavní část. Je tak nádherná. Jinak drama se jmenuje stejně jako písnička It's okay, that's love.



14.  Lim Ji Eun - The longing dance
Tahle píseň je tak jedinečná. Neslyšela jsem ještě podobnou, která by se mi tak líbila. Ani ji neumím popsat. Člověk si ji musí pustit a pak pochopí. Malém bych zapomněla Are you human too? se jmenuje drama.



15. Ahn Ji Yeon - Lost
Píseň je z dramy The smile has left your eyes. Konec dramy mi vrhl slzy do očí a tahle píseň tomu ještě moc nepomáhá. Ne jednou jsem u téhle písně bulela jako mimino.XD



16. SE O - Sad heart
Drama Reunited worlds. Celkový námět dramy je smutný už od úplného začátku. A když říkám od úplného, myslím tím, od první minuty, kdy to zapnete. To stejné píseň. Nejvíce se mi líbí začátek, kde hraje pouze ( budu hádat ) klavír. Miluju klasickou hudbu, takže se mi to vážně líbí. Když tu píseň poslouchám, vzpomínám si pouze na scénku ( pozor spoiler ), kde se "sami" otevřou dveře.



17. Luna - Take me now
Drama už tu jednou byla The forest. Tahle píseň je úžasná. Na začátku je pomalá a působí tajemně, ale potom se rozjede a je vážně nádherná. Přesto se mi líbí, ale více ten začátek. XD



18. Ailee - Goodbye my love
Drama Fated to love you zasáhne odlišně. Je to podle mě jedna z nejlepších dram. Drama popsala to, co se může stát každé ženě a je to vážně hrozné, ale libi se mi, jak to dokázali ztvárnit. Taky jsem neviděla snad další dramu, v které by bylo tak popsané, jak taková věc může úplně rozdělit rodinu ( nebo pár ) od sebe. Většinu času, co jsem koukala na dramu jsem řinula tunu slz. Píseň jsem jednu dobu poslouchala pořád dokola. Klidně můžu říct, ze jsem ji poslouchala každý den po dobu nejméně pěti měsíců. Ano myslím to vážně. Tohle se mnou ta drama a píseň udělali.



19. Chai - Oh my angel
Tuhle dramu a píseň MILUJU. Drama je z roku 2019 a není tomu dlouho, co jsem na ni koukala, ale přesto vím, že tahle drama je jedna z mých nejoblíbenějších. Miluju každičkou scénu te dramy. Dodala mi uplne vse, smích, radost a spoustu, ale spoustu slz. Soucítila jsem s hlavními postavami tak moc, ze jsou nemohla přestat brečet, jak nefér mi to přišlo. Zapomněla jsem na jméno dramy. XD Angel's last mission : love. Určitě ji zkoukněte, vážně ta drama za to stojí. A písně také. Ma nejoblíbenější z dramy je tato. Úplně ji zbožňuju. Vždy, když ji poslouchám, mi dodá pocit, že všechno bude v pořádku. 



Tak to byl poslední exponát. Doufám  že se vám líbili a pokud máte taky nějaké, které zbožňujete, určitě mi je napište. Ráda si je poslechnu. Psaním těchto dvou článků mě napadlo napsat dramy, které bych doporučila,ale nějak je rozdělit do skupinek ( fantasy atd... ), protože mám spoustu dram, které mám moc ráda a s radostí bych je doporučila. Přišlo mi totiž  že místo písní jsem spíše popisovala dramy. XD Vážně se omlouvám, ale mě ty dramy vždycky tak nadchnou. XD

Misaki 💜

Komentáře