Good Night world

března 26, 2024
Počet dílů: 12 X 24 min 
Žánr: akční, drama,fantasy


// Tentokrát píšu minirecenzi vzhledem k tomu, že se jedná o krátké anime.

Anime vyšlo v roce 2023. Pokrok za tu dobu v animaci je rozhodně znát a vypadá hodně dobře. Samotné anime nás zavede do herního světa ( hra se jmenuje Planeta) kde hlavní hrdina Iči patří do respektované rodiny Akabaneových. Ovšem jeho rodina v offline světě se beznadějně rozpadá. 

Zhruba do půlky děj v klidu plyne, v každém díle se dozvídáme něco o všech postavách a také se dozvíme více o rodině hlavního hrdiny. Po té už anime nabírá rychlý spád ve, kterém se člověk občas ztrácí. A samozřejmě jak už asi tušíte zkrátka se nakonec dobereme ke konci, který úplně nepřekvapí.

Kdybych měla anime celkově ohodnotit. Rozhodně není špatné, ale podobných je docela dost. Občas se člověk ztrácí v ději a dozví se něco co předtím vůbec netušil- viz příběh Piko. Tam jsem  upřímně nechápala vůbec nic. Osobně mi prišla, ale nejvic výrazná a propracovaná. Samozřejmě byl konec docela předvídatelný. Příběh samotné rodiny mi přišel až moc přehnaný a ztrácela jsem se během děje i v postavách. Postavy mi nepřišli ničím moc zajímavé, samozřejmě byl nejvýraznější Taiči a Asuma. A pak ještě Piko ovšem její příběh byl v následujícím díle zabít a nechápala jsem teda proč byl tak pracně vymyšlený. Co bych ještě vytkla tak se dost pletlo kdo je AI a reálný hráč a kdy je to hra a reálný svět.

Celkově tedy takový průměr. Pokud máte rádi anime z herního světa, který se propojuje s reálným světem tak určitě mrkněte. Co ale chválím, tak mi děj nepřišel useknutý i přes to, že anime mělo jen 24 minut. Spíše mi vadilo daleko více jak se prolínal život ve hře s reálným.

Celkové hodnocení: ⭐️⭐️ /5 

Pokud jste tohle anime viděli, určitě nám zanechejte vás názor. :) 

3 komentáře:

  1. To anime vypadá zajímavě, ale podle tvého názoru se na něj nakonec asi nepodívám, no ještě uvidím 🧐🌺🪷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně sama jsem z něj měla takové rozporuplné pocity, takže zcela chápu. :D

      Vymazat

Používá technologii služby Blogger.