Představení Kard

listopadu 09, 2023


 Kard je smíšená skupina ( jsou v ní jak muži tak ženy)  složená ze čtyř členů - BM, Jeon So-Mi, Jeon Ji-Woo, J. Seph. Patří pod společnost DSP Media. 

Oficiálně debutovali 19.července 2017 se songem Hola Hola a stejně tak pojmenovali i své 1 album.

Skupina bude také nově působit v Americe, tento rok se jich ujala agentura právě tam. 

BM jako jediný jede taky solo a představil své album Lost in Euphoria. 

Skupina má na kontě 6 Alb - nějaké z toho jsou samozřejmě Mini Alba. 






Osobně mi skupina moc nesedla. První song se mi dost líbil, ale následně už mě tolik neoslovili. Líbí se mi koncept smíšené skupiny což opravdu cením a chápu, že nějaký koncept pro takovou skupinu je složité, ale jak jsem již zmínila. Osobně mi skupina moc nesedla a neoslovila mě. 


A co vy? Znáte tuto skupinu? Jaký je váš názor na smíšení?



Žádné komentáře:

Používá technologii služby Blogger.