A Love so Beautiful : Recenze

Online na : netflix

Čas jednoho dílu : 20 minut  // Počet dílů: 24 // my drama list

Rok vydání: 2020

Zprvu mě udivilo, že tento seriál má 22 minut-poslední díl jen 19 a celkově 24 dílů. Ubíhá to opravdu rychle.. Dějová linie jde za sebou od střední školy, přiznám se, že mě celkem štvalo, že střední škola má nejobsáhlejší děj, pak už to přeskakuje po roce Apod. Samotný děj je taková ta klasika, neurazí ani nenadchne. Holčina zamilovaná do svého spolužáka, který hraje nedobytného a mezitím se do ní zamiluje její kamarád. Jak jsem se již zmínila taková ta klasika. Co se samotného děje týče jedno musím vytknout a to je snažit se nacpat vše do těch 22 minut. Zprvu vás čeká takový pomalý rozjezd a pak na vás vše vybafne během chvíle... K tomu to vypadá, že film má tři děje. V prvním se řeší rodinné vztahy, které se vyřeší, ale nejsou rozebrané moc do podrobna , protože přece máme 22 minut a jen 24 dílů. A pak vztah hlavního páru a vedlejšího.. Přiznám se, že vedlejší pár mi byl sympatický jen díky herečce...

Co se celkově týče postav musím říct, že ty mě štvaly fakt hodně. U te-Song byl asi nejvíc boží a propracovaná postava. Hlavní hrdinka byla děsně naivní, vlezlá puberťačka většinou ufňukaná , která neví pořádně co chce...  Že by ukázala nějakou snahu se vypracovat nečekejte... Univerzitu si vydobila defakto díky Hona a celkově je celý seriál o tom jak jí Hon pomáhá, protože něco zvorala .... Hon byl samozřejmě nedobytný jak skála , i když jak můžeme vidět opak je pravdou.. Ha- Young hrála drsnačku , která se zailovala do o několik let starého školního zdravotníka... jaké překvapení...  Nakonec jí však čeká budoucnost s jejím spolužákem Jin-Hwanem (mimochodem ten herec je fakt krásnej :D škoda, že ve filmu vypadal tak, že si řekknete jestli to myslí vážně..)

Celkový dojem z dramy byl tak půl na půl. Některé scény musí brát člověk s nadhledem, někdy by dal člověk hlavním postavám pěstí za jejich chování, ale když tohle všechno opomeneme máme celkem slušný romantický kousek....

Herecké obsazení je parádní, vlastně musím říct, že mi herci k postavám sedly až teda trošku na Ha-Young... Asi bych si představovala někoho s drsnějším pohledem avšak milé překvapení, že se té role ujala má oblíbená herečka... Trošku mě udivilo, že herec Hona měl pouhých 21 a je tedy zjevně nejmladším hercem...  narozdíl od představitelky Sol-I , která má tuším 28 let. Bohužel ten věk je znát a jde vidět od pohledu, že představitelka je opravdu starší... Hon v době kdy by mu mělo být 30 vypadá stále stejně, kdežto Sol-I vypadá podstatně starší... Za mě trošku nedomyšlené.. Hlavně když by Sol-i mělo být 18 působí představitelka daleko starší a kazí to lehce dojem. Přeci jen jedná se o střední školu...

Jako celek drama určitě špatná není, mile překvapila. Moc sem od ní neočekávala, protože nacpat celý děj do těch pár minut a vystihnout hlavní podstatu se prostě né vždy povede,,, I Tak bych dramu hodnotila jako takový ten lepší kousek.

Celkové hodnocení: 8/ 10 *