Naše top Bl dramy



Zdravím vás kulíšci u dnešního článku. Dnes se podíváme na top dramy s tématikou BL- tedy Boys Love. Pokud tedy tento žánr není nic pro vás doporučuji raději přejít na jinačí článek. ;) No a my jdeme na to. 


Misaki: Tak protentokrát náš společný článek se Sae započnu já a můj top BL seznam dram. BL dram jsem zkoukla vážně velkou spoustu jak korejských, thajských, taiwanských tak i čínských, samozřejmě některé státy jsou tomuto tématu více otevřené a taky to jde vidět.


Tharntype

Tharntype je moje nej BL drama, viděla jsem už raději nepočítám kolikrát. Na dramě se mi nejvíce líbí začátek dramy, takový obyčejný školní život, poté už tam škola už tolik není, za to ale jejich vztah je tam více řešen. Tahle drama není asi pro všechny tím, že ukazuje scény, které by někdo nemusel snést. Mně se na druhou stranu ale právě líbí, že to je v dramě ukázáno, protože je to normální a  ke každému vztahu to patří. Mou oblíbenou postavou je je Type, sice se ze začátku chová hrozně, ale rozumím mu a už od začátku stojím za ním. Můj bratr mě u tohohle vůbec nechápal, jelikož dramu taky viděl a nedokázal pochopit, proč se Type tak choval a má raději Tharna. K dramě vyšel i film a doplněk a právě vychází druhá série, na kterou už koukám. Bohužel zatím vyšly pouze tři díly.



Sotus/ Sotus S

Dlouho jsem se rozhodovala zda mám dát jako první dramu Tharntype nebo Sotus. Možná bych řekla, že Sotus mám raději, ale to je tak těžké rozhodnutí. Sotus jsem viděla dříve než Tharntype a je i starší, taky tam není vztah tak ukázán. V první sérii jde hlavně o jejich setkání a to jak se dají dohromady. Ve druhé spolu žijí a jsou spolu.... Tuhle dramu jsem viděla ještě vícekrát než Tharntype. Strašně moc jsem si oblíbila Arthita ani nevím proč. Ale je to prostě láska. XD



History3: Make our days count

Tohle je taiwanská drama a je kratší než ostatní. Nemá nějak prudký děj, ale tím jsem si ji oblíbila. Před touhle dramou jsem věřila ve šťastné konce, ale konec dramy mi tuhle myšlenku úplně pohřbil. Přiznám se, bulela jsem jak mimino.



Dark blue kiss

Tuhle dramu doporučuju hlavně kvůli vedlejšímu páru. Hlavní pár mě nijak nezaujal, neměla jsem potřebu ho sledovat, za to ale vedlejší pár jsem si zamilovala. Mrzí mě, že z něj neudělali hlavní pár, protože si to rozhodně zaslouží. Úplně ty dva zbožňuju. A musím podotknou že intro dramy je perfektní, vždy mě nabudilo na další díl...



Addicted heroin

Toto je čínská drama, tudíž tam moc ehm scének nenajdete, ale jinak je to úžasná a hlavně vtipná drama. Strašně jsem se u ní nasmála ani byste mi nevěřili. Opět je drama ze školního prostředí a dění kolem toho.



History3: Trapped

Tahle drama je ze stejné jakoby série dram jako History3: Make our days count. Naštěstí tahle drama končí šťastně. Pro změnu není ze školního prostředí, ale z pohledu policie a mafie. 



Love with flaws

U této dramy je hlavním párem heterosexuální pár a BL pár je pouze vedlejší. To je ale škoda, že vedlejší pár neukázali více, pro mě to byl totiž jediný důvod, proč tuto dramu sledovat. Bohužel jednoho z nich hrál herec Cha In Ha, který zesnul. Tuto informaci jsem probrečela, protože jsem si ho vážně zamilovala.



Sae: A jdeme na mou část článku... Věřím tomu, že některé už jsem zaručeně doporučovala v jiných článcích. Pokud se tedy opakují pak se omlouvám, ale zjevně opravdu stojí za to... Zcela upřímně C-drama no vzhledem k tomu, jak to v Číně je prostě nop a Japonské tam mě nic neuchvátilo natolik, abych si řekla jo to je paráda. Filipíny my zcela upřímně taky moc nesedí... 


Until we meet again
Moje topka mezi Bl sériemi... Začátek no přiznejme si, že jsem hleděla s otevřenou pusou málem až na zem, ale příběh je božsky spracovaný... vypráví příběh dvou gayů, kterým jejich rodiny úplně jejich vztah nepřejí jelikož jsou každý z jiných poměrů... Po dlouhé době kdy se zastřelí se setkávají ... Jiná těla, jiné rodiny, ale jejich duše je stále stejná a pojí je víc než jen společné vzpomínky... Jediné co bych seriálu vytkla je zmatek v rodinách a jménech... // Mimo to Fluke a Earth , takže to člověk fakt chce!



2gether the series

Další moje top Bl. Aneb když totální školní Romeo vymyslí, že chce chodit s klukem jen, aby ho přestal obtěžovat jeho gay spolužák... Ovšem pravda se ve skutečnosti zcela jiná.... Bohužel do 6.dílu to bylo naprosto boží a pak už mi přišlo, že to bylo moc rychlé, aby se to do těch 12 vlezlo... Pokud máte rádi hudbu a školní prostředí určitě doporučím a také doporučím pokračování still 2gether! 



Theory of love

Další moje topka asi i o příčku výš než je 2gether... Příběh nás zavede opět do školního prostředí tentokrát se vše točí kolem natáčneí filmů a natáčení videí na youtube... Ovšem konečně to čemu se říká neopětovaná láska .... Ano příběh skončí dobře (to mám ráda) , ale zprvu nás hlavní hrdina vyvede z omylu, že by se okamžitě zamiloval... Ovšem samozřejmě , že jeho nejlepší kamarád bude zklamán z neopětované lásky... Příjemně se rozvíjející vztah plný malých překážek... // A hlavně tam hraje Off, Earth Pirapat a Mike! Má oblíbená trojice... 



He's coming to me

Stále doufám v 2.sérií a ono nic... Mes je dědicem a synem bohaté rodiny ovšem jednoho dne náhle umře.. Stal se duchem, který 20 let čeká na hřbitově... Jediný kdo za ním přišel byl malý chlapec, který jej samozřejmě vidí a jako jediný za ním chodí... Jak léta plynou chlapec vyroste a ducha si přivede k sobě domů... Oba se snaží přijít na to proč je Mes uvezněn ve světe živých jako duch... Snaží se tedy přijít na to jak skutečně umřel.. Když už se zdá celá záhada vyřešená má to několik komplikací... Zdá se, že si onen chlapec vypěstoval k duchovi víc než jen přátelství a příčina jak duch zemřel se sice vysvětlila, ale né celá... Příjemný děj s duchovnem... Za mě Ok líbilo se mi to.. :) 



Diary of tootsies 
Moje top série, kde najdete nejen gaye, ale taky lesbičku... 4 nejlepší přátelé, každý z nich je jiný, ale všechny je pojí dohromady láska k tanci, hudbě a ehm alkoholu a make upu! Také tam najdete pohlavní nemoc... Celá série je takové něco mezi romantikou a komedií... Chvíli máte chuť plakat a chvíli se smějete až brečíte... Od nevydařených vztahů až po adoptování dětí... Za sebe bych brala ještě 3.sérií sice nevím o čem by byla , ale tohle je za mě naprostá bomba! + ještě je film (doporučuji v životě sem se tolik nenasmála)



My Engineer
Další top drama, má být 2.série na kterou se zatím čeká.. Bohn je populární student univerzity inženýrství... Ovšem jednoho dne se střetnou s Deunem, který ho tuším sejme na kole... Bohn vymyslí plán , že mu Deun musí donést každý den růži... Ze vztahu panebožecojetozadebila se rozvine vztah milostný... I tady najdete nějaké ty nástrahy a bohužel povaha Bohna je občas taková na zabití, ale opět top drama! 



The Boy next door
V tomto příběhu se setkají dva spolubydlící, kteří si nejdřív budou dělat naschvály, ale spřátelí se spolu... ( Budou nuceni se k sobě sestěhovat)Ovšem tohle přátelství bude nevšední jelikož je ostatní budou stále chytat v situacích , kdy budou vypadat jako něco víc než jen spolubydlící... Konec mi přišel takovej no tak udělejme to takto at  už to skončí, ale jinak jsem se u toho nasmála tak, že mě snad ještě týden bolelo od smíchu břicho... Aneb kousek, který člověk nemůže brát vážně, ale zvednu mu náladu... Na Korejce celkem slušný... 



Fathers
Určitě patří k těm, které musíte vidět. Tento příběh se zabývá adopcí v duhové rodině a předsudky okolních lidí... Silný příběh u kterého slza ukápla...  Víc slov k tomuto příběhu opravdu nemám. 



The Moment 
V tomto příběhu hraje hlavní roli dovolená. Tentokrát se na ní vydá veterinář , který cestuje aby si oddechl od lásky... To ještě netuší co vše se na něj chystá a koho tam nepotká... Je i pokračování, které nechci moc prozrazovat, ale je to boží a sem za něj ráda.... ( Pokud vám nevadí špatné konce doporučuji Method... ale konec je vážně na ťafku...)



Tady sem nevěděla zda jí sem úplně zařadit nebo ne... Svým způsobem to má něco do sebe a ukazuje nám to, jak jsou sociální sítě mocné a můžou člověka zničit... Tady lásku moc nehledejte.. Právě naopak zde najdete znásilnění a šikanu...Rozhodně tedy nečekejte dobrý konec, ale pokud se chcete i vy na chvíli zamyslet nad dopadem sociálních sítí a podobně pak doporučuji... 





Komentáře

Okomentovat