K pop song challenge den 20.song, který tě vtáhl do k popu.

 

Sae: Popravdě tady těch songů bude víc a to celkem tři. Za mých mladých let jbyla éra Super Junior . Ovšem neposlouchala jsem k pop tolik a lituju toho, protože sem se k tomu dostala až po letech. Taková ikonická písnička byla sorry sorry. No a samozřejmě Shinee Lucifer. To bylo vše ještě Ok. Jenže já se přiznám to byly s GG vše co se mi v té době líbilo. No a potom co začla sestra mluvit o Bts a já " Co to sakra meleš.." Sem je našla v nějaké taneční lize ano byl to song boy with luv a tím to po letech všechno nanovo začlo.. :D 




Misaki: No předtím než jsem byla do kpopu jsem slyšela Super junior - Sorry sorry, ale hlavní převrat nastal, když spolužačka začala mluvit o BTS (hlavně o Sugovi) a já jsme si je potom doma pustila a pamatují si, že v ten den jsem moc nenapsala, jak jsem celou noc koukala na BTS videa. Myslím, že první píseň, kterou jsem si pustila byla BTS - DNA. A song, který mě dostal k dívčím skupinám byl Twice - Cheer up.


Komentáře