K pop challenge den 18:K pop idol, kterého bys chtěla za mladšího sourozence


Podobná otázka jako ta minulá... Mám pocit, že tohle vymyslel samotný ďábel. :D 

Sae: Opět opravdu těžká a složitá otázka. No defakto těch mladších idolů je opět hodně a proto je možná i tak těžké někoho vybrat... Ale přiznám se, že co se týče mladých idolů, tak mám prostě ultimátní skupiny a pak prostě skupiny, které se mi líbí a dost je sleduji a pak songy od některých skupin, které se mi líbí... Bohužel všechny ultimátní skupiny, které se mi líbí mají členy starší. Logicky už taky nejsem nejmladší. Přiznám se, že z mladších ročníků mě neoslovil nikdo na tolik, abych jej sledovala trošku víc...  Možná bych teda brala Jungkooka. :D Patří k Bts rodině a ty já prostě zbožňuju....

Jeon Jungkook GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Misaki: Všechny skupiny , které poslouchám mají starší členy než jsem já. Tudíž nemůžu nikoho vybrat doopravdy mladšího, ale z těch mladších idolů by to asi byl Huening Kai - TXT.


Komentáře