K pop challenge den 17:K pop idol, kterého bys chtěla za staršího sourozence


Opět doufám, že jsem překlad vystihla dobře... 

Sae: Tohle je trochu složitější. Vzhledem k tomu, kolik mi je a že nejsem nejmladší bych mohla mít tak max za staršího sourozence opravdu starší ročníky. :D Což samozřejmě nevadí ... No kdybych měa napsat jednu osobu, jednoho idola Tak Siwon Choi ze Super Junior. Ano vzpomínám ho znova... Přiznejme si, že ani on ani já už nejsme nejmladší... Zatím mám teda do třicítky daleko, ale s tím jak rychle utíká čas... Každopádně ano je to můj Ultra bias, ale kdybych si měla někoho vybrat za staršího sourozence byl by to právě on. Důvod je jednoduchý. Strašně ho obdivuji jak dokáže motivovat druhé lidi kolem sebe a povzbudit. ( Tohle má dost podobné s J-Hopem.) Stejně tak je ambasádorem pro Unicef a opravdu obdivuji, že krom toho jak dlouho je členem Suju a kolik toho dokázal se skupinou dělá ještě spoustu dalších věcí navíc. 

super junior | Trending Gifs

Misaki: Výběr je široký, ale asi mám jasno. Nejspíš bych chtěla Hanbina za staršího bratra. Má mladší sestru a chová se k ní jako zlatíčko. Myslím, že pro mě dokonalý starší bratr.


Komentáře