K pop challenge den 3: Váš ultimátní Bias (mužská verze)


Ani dnes tomu nebude jinak a jdeme dál. Dnes je to téma trochu složitější a to váš Ultimátní Bias. Opět musíte vybrat pouze jednoho. Kdo vyhrál u vás? 


Sae: Opravdu hodně těžký výběr.... Musím říct, že v mé topce se stále drží Jooheon, Wonho , Taemin, Siwon Choi, J-Hope, RM, T.O.P., Hyeong Jun, Yunho a tak bych mohla pokračovat ve svém seznamu. ¯\_ȌᴥȌ_/¯ Přiznám se, že kdybych měla vybrat tři a to nejvyšší topka tak by to byl Siwon, Taemin a J-Hope. Ale vzhledem k tomu, že to má být jen jeden tak za mě J-Hope. Kdybych měla napsat proč právě Hobi, tak musím říct, že dokáže člověka nabít takovou tou hodně pozitivní energií a celkově je to takové sluníčko. Ve videích z něj tak samo při tanci srší velká kupa energie,. Rozhodně bych jednou chtěla na koncert vidět Hobiho na živo. 

Zobrazit zdrojový obrázek

Misaki: Tohle je pro mě velmi jednoduché a je to asi jediná věc, ve které mám jasno. Můj ultimátní bias jak už jsem se zmínila je Kim Hanbin - B.I. Hanbin je bývalý člen a leader skupiny Ikon. Nevím proč ale strašně moc jsem si ho oblíbila hned od chvíle, co jsem ho viděla. Dříve byl můj bias Namjoon, ale nějakou náhodou se na to místo dostal Hanbin a musím říct, že si trůn drží pevně. XD Když mu tak nejde odolat, miluju na něm úplně všechno.... ♡

Komentáře