K-pop challenge den 1: Oblíbená klučičí skupina


Rozhodla jsem se, že napíšem konečně společný článek. A protože jsem nenašla momentálně nic lepšího (jeden je teda v plánu, vlastně dva, ale chvíli to potrvá) , tak jsem si řekla, že taková challenge je dobrej nápad. 

Dnešním tématem je oblíbená chlapecká skupina a pozor musí být opravdu jedna!

Sae: Přiznám se, že mám opravdu hodně oblíbených skupin, ale kdybych měla podpořit jednu koupí merche pak určitě Monsta X a BTS. Vybrat jen jednu z těchto dvou je opravdu těžké. Musím říct, že obě skupiny se celkově dost posunuly v tvorbě. Obzvlášt u Monsta X sleduji, že je to hodně dopředu. Čím u mě , ale MX klesly lehce na popularitě je to, že Wonho odešel a zcela zbytečně ( všichni víme o co jde...) Tudíž na první příčce stále vyhrávají BTS.

LYS in SEOUL - Making Film "FAMILY"❤ #BTS #JIMIN #JUNGKOOK ...

Misaki: Tohle je pro mě nejspíš nejtěžší rozhodnutí v mém životě, protože poslouchám tolik skupin a každá z nich má něco do sebe. Tak jak začít. No asi bych nejprve vypsala mé ultimátní skupiny což jsou: BTS, EXO, GOT7, Ateez a Ikon. Popravdě být Hanbin stále v Ikonu, zvolím jistojistě Ikon, jelikož je to můj ultimátní bias všech biasů. Jenže už ve skupině není a tím, i přes všechnu bolest v mém srdci, už není TOP. Dále bych asi vyřadila GOT7 i přesto, že jsem včera zkoukla jejich dramu Dream Knight, kde jsem si stvrdila svůj crush na Jinyounga. Je mi to líto, ale Ateez také nepostupují. Promiň mi to ,Mingi, ale jinak to nejde. Zbývá mi BTS a EXO. Normálně bych asi zvolila BTS. Ta skupina mi toho dala více než jakákoliv jiná skupina, ale abych se neopičila, zvolím EXO. Přiznám se vám, že tyhle dvě skupiny jsou na tom úplně stejně, obě mi toho spoustu dali apod... Takže je vlastně i jedno, kterou vyberu. Obě totiž hrozně moc zbožňuju, to ale i další skupiny, které stanuju. Nebojte!!

Zobrazit zdrojový obrázek

Komentáře