Unboxing Nozomi Toujo paruka + malá recenze

Zdravím kulíšci ! :)
Po dlouhé době mám pro vás unboxing a nebude to unboxing kosmetiky ani knížek, ale pro změnu paruky. :) Kdo mě zná ví, že jsem momentálně blázen do anime Love live. A to bych nebyla já abych si z tohoto anime nevybrala cosplay. Nejvíce se mi zalíbila Nozomi. Paruku jsem objednávala před dvěma týdny zhruba a neuvěříte, ale za 2-3 týdny mi stihla dojít až z Číny. :) Zatím je to věc, která mi došla z ebaye nejrychleji.


Paruka mě vyšla na neuvěřitelných 405 kč a měla jsem opravdu strach zda bude hustá či někde bude prosvítat síťka. Nakonec se však nic z toho nepotvrdilo a paruka je hustá dostatečně. :)


Jinak k paruce došla i síťka a samozřejmě jí čeká ještě úprava ofiny. :)


Musím říct, že už se opravdu těším na celý hotový cosplay, který bude snad další měsíc aspoň z části. :)

LOVE-LIVE-Nozomi-Tojo-Cosplay-Wig-Straight-Synthetic-Hair-Long-Purple-Women-Wigs
Foto prodejce a kdyby někoho zaujala tak jí najdete zde. :)
Líbil se vám menší unboxing? :) Uvítali byste další ? :)

Komentáře