Kawai box -recenze 2015

Přiznám se, že po tomto boxíku prahlo mé srdce už pěkně dlouho. Jen stále nebyla možnost ho vyzkoušet. Po té jsem uviděla giveaway právě o tento boxík a tak jsem zkusila své štěstí. A hle! Ono to vyšlo.

Něco o boxíku
Boxík si můžete objednat přes tuto stránku. Někdy se stane, že je kawaii box parádní a někdy, že naopak řeknete ajéje. Defakto se jedná o náhodný výběr roztomilých věcí povětšinou z blippo.com . Najdete tam tedy od různých sladkostí až po různé serepetičky na decoden a přívěšky na mobil.

A co že v něm všechno bylo?


Vše přišlo zabalené v krabici s letáčkem uvnitř kde najdete všechny věci . Po té je uvnitř další kupa letáčků (ty tam ale nejsou nikde vyfoceny ) takže ve zkratce kawaiidistribution (odkaz na jejich stránky hodím dolů), odkaz na blippo se slevou, letáček se soutěží a letáček s reklamou na candy box .

Už na první pohled mě zaujal ten plyšák.. Musím říct já jsem se vážně zlekla, protože ano plyšáci jsou cute ,ale kam ho dám? :DD Osobně mám jen jednoho plyšáka a to od Yuu(Yumi-chan) ...


Nakonec se však ukázalo že plyšák má v zadu zip a má to být kapsička ... No dobře z tohohle zrovna radost moc nemám i když je cute ,protože vůbec nevím k čemu bych takouvouto kapsičku používala... Takže nějaký nápad někdo? :D


A začínáme .. razítková sada (no nejsem malé dítě ale třeba na dopisy ke swapům apod. se to bude hodit), ozdůbky na nehty srdíčka bílé ze kterých mám radost, i když vůbec nevím na co je použít :D, mini peněženka kočka- popravdě nejspíš poputuje k Yuu protože ta má kočky ráda a do háje co bych sní dělala? :D, propiska lízátko, lízátko hovínko a sada želé bonbónů sushi .


Další "peněženka" no aspoň budu kam mít dát třeba sluchátka či tak (i když na to používám peněženku s kočkou takže... :D), nálepky se zvířatama (farma) -.- ,kamínky na ozdobu ty mi udělali obrovskou radost *w* protože já decoden ráda a pytlíky (rlly?) nooo osobně nevím k čemu je použít (omyl vím úplně přesně ! :D )

Komentáře