Jahodové pocky


Po prvním nákupu z blippa jsem prostě neodolala a i přesto vedro jsem je musela mít. Tentokrát jsem brala jen jahodové pocky. Pocky jsem koupila zrhuba kolem 45 kč Odkaz zde. Opět přišli rychleji než jsem čekala zhruba 3 týdny ani ne od objednání. Jak jsem již psala zde, žádné clo ani poštovné takže pouze cena za pocky. Zda se to oplatí nebo ne si musí člověk zvážit sám. Každopádně balíček došel zabalený v krabici , tentokrát žádné polystyrénové blbosti a opět poděkování a sleva (a zároveň reklama) na další nákup.

Pocky mají opravdu pěknou krabičku (tu si nechala ségra) a ačkoliv mě velikost překvapila-nic velkého tak jich tam bylo dost. Bohužel pokud budete objednávat pocky v létě jako ten tydýt z tohohle blogu slepí se vám ta jahoda k sobě. Obal uvnitř krabičky měl na sobě jahody, takže tyčinky nejsou volně v krabičce (pro ty co to neznají). A pak už klasická tyčinky politá jahodovou polevou, která byla opravdu hodně sladké, ale vážně to chutnalo skvěle po jahodách.

Určitě bych se nebála si jahodové pocky koupit znova, protože jsou úžasné a ráda vyzkouším další příchutě.

Hodnocení: 10 /10

Komentáře